Wat zijn de herroepingsvoorwaarden?
KiddyGate hanteert de wettelijke herroepingsvoorwaarden.
Dit houdt in dat u de bestelling zonder opgave van redenen mag retour sturen aan KiddyGate. Voor de volledigheid hebben we ze hieronder voor u neergezet, overgenomen uit onze Algemene Voorwaarden.
2.1 Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden binnen veertien dagen na aankoop.
2.2 Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
2.3 Indien de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht dient de consument dit binnen veertien dagen na aankoop van het product schriftelijk kenbaar te maken aan Retrokees (Bedrijfsnaam KiddyGate)
Wat zijn de levertijden van KiddyGate?
KiddyGate probeert uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. In de praktijk betekent dit dat als uw bestelling voor 17.00 uur is geplaatst en betaald is op een werkdag, deze dezelfde dag nog wordt verzonden.
Bestelt u in het weekend, dan wordt uw bestelling op maandag verzonden en op dinsdag afgeleverd.
Indien een product voorradig is wordt deze binnen één werkdag geleverd. Indien een product niet voorradig is, staat aangegeven wanneer we dit product weer verwachten op voorraad te hebben.
Ik heb een verkeerd / beschadigd / defect / incompleet artikel ontvangen
Indien u een verkeerd, beschadigd of defect artikel van ons heeft ontvangen neemt u dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op.
Vermeldt in uw reactie zoveel mogelijk informatie over uw bestelling. Indien het gaat om een beschadigd artikel of doos dan zouden wij het ook zeer prettig vinden als u wat foto’s meestuurt. Op die manier kunnen wij u namelijk zo goed mogelijk helpen.
Nadat wij uw reactie hebben ontvangen zullen wij hierop direct actie ondernemen en u een passende oplossing aanbieden.
Mijn artikel is kapot gegaan.
Mocht uw artikel onverhoopt kapot gaan neemt u dan contact met ons op.
Wij zullen uw situatie samen met u bekijken en u indien van toepassing een vervangend artikel toesturen.
Wat zijn de retourvoorwaarden van KiddyGate?
Retourneren is bij KiddyGate uiteraard altijd mogelijk. Wanneer u een product retour wilt sturen gaat dat volgens de volgende procedure.
– Stuur een e-mail met retouraanvraag naar info@kiddygate.nl. Vermeld hierin uw bestelnummer en reden van retour.
– Wanneer u een e-mail van KiddyGate met informatie heeft gekregen kunt u het artikel retour sturen.
– Stuur het ongebruikte product goed verpakt via PostNL standaardverzending (€6,75) naar het in de e-mail opgegeven retouradres
– Zodra het pakket door ons ontvangen is zal er een nieuw artikel naar u gestuurd worden, of zal het aankoopbedrag terug naar u overgemaakt worden.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
KiddyGate e-mailt u zodra wij de bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt dan een track & trace code van DHL waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Als u op werkdagen voor 17.00 uur bestelt, wordt uw bestelling de volgende werkdag thuis bezorgd. Indien u op maandag bestelt wordt uw bestelling dinsdag bezorgd.
Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?
KiddyGate streeft ernaar om uw bestelling in één keer te bezorgen. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk zijn dan wordt u daar uiteraard over geïnformeerd.
Het kan bijvoorbeeld zijn dat een artikel uit uw bestelling niet voorradig is. Wij versturen uw order dan zodra alles op voorraad is om uw order in één keer uit te leveren. Wij zullen u dan een duidelijke indicatie geven van de verwachte levertijd.
Heeft u vragen over de levertijd van uw bestelling, neemt u dan contact met ons op.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Dit is helaas niet mogelijk. Er moet namelijk iemand aanwezig zijn om te tekenen voor ontvangst van de bestelling.
Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten afleveren?
KiddyGate verstuurd haar bestellingen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg en het Verenigd Koninkrijk.
Indien u uw bestelling in een ander land bezorgd wilt hebben, neem dan alstublieft contact met ons op zodat wij u hiermee kunnen helpen.
Wat is een Track & Trace code?
Met behulp van een Track & Trace code kunt u uw bestelling volgen op de website van DHL www.dhl.com
Hierdoor bent u op de hoogte wanneer uw bestelling bij u bezorgd wordt. Tevens kunt u op de website van DHL informatie vinden omtrent de aflevering, handtekening voor ontvangst en aanverwante informatie.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?
Bestellingen met aflevering binnen Nederland worden gratis verzonden.
De verzendkosten voor een bestelling met aflevering in België zijn €8,50
Kan ik de bestelling die ik heb geplaatst nog wijzigen?
Indien u uw order wenst te wijzigen dient u dit direct kenbaar te maken aan ons via info@kiddygate.nl
Afhankelijk van de wijziging (aantal, kleur, ander artikel) kan uw gewijzigde order dezelfde dag nog worden verzonden.
Vermeldt in uw e-mail aan ons duidelijk uw bestelnummer en wat u aan de order wilt wijzigen. Na ontvangst van uw e-mail zullen wij direct uw orderwijziging doorgeven aan ons magazijn en u een bevestiging sturen van de wijziging.
Indien het totaalbedrag van de bestelling hoger wordt door de wijziging wordt uw aangepaste bestelling pas verwerkt en verzonden nadat u het verschil aan ons betaald heeft.
Indien het totaalbedrag van de bestelling lager wordt door de wijziging wordt uw aangepaste bestelling direct verwerkt en verzonden en storten wij het verschil op een door u opgegeven bankrekening retour.